Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσε ο Σταύρος Αρναουτάκης

«Τώρα είναι η ώρα του αυτονόητου» ήταν το μήνυμα που έστειλε ο Μανώλης ΚΟΚΟΣΑΛΗΣ. από τις Αρχάνες στην τελευταία προεκλογική του ομιλία.

Ο Μανόλης ΚΟΚΟΣΑΛΗΣ, αφού ευχαρίστησε τους πολίτες που τον τίμησαν με την ψήφο τους, απάντησε στον αντίπαλο του συνυποψήφιο, ο οποίος τον κατηγόρησε ότι διεκδικεί το Δήμο για να ικανοποιήσει την προσωπική του φιλοδοξία, λέγοντας: «Έχετε απόλυτο δίκιο! Φιλοδοξία μου είναι να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα, φιλοδοξία μου είναι να αφήσουμε στα παιδιά μας ένα τόπο καλύτερο απο αυτόν που εμείς παραλάβαμε».

Απευθυνόμενος στους δημότες, τόνισε πως δεν διεκδικεί την ψήφο τους για να κάνει «καριέρα δημάρχου» αλλά για να δουλέψει και δεσμεύτηκε ότι δε θα διεκδικήσει το Δήμο για πάνω απο δύο θητείες, γιατί όπως είπε «ο Δήμος δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά το μέσο για να υλοποιήσουμε τα αυτονόητα που λείπουν απ’ τον τόπο μας». Τόνισε δε, ότι οι πολίτες έχουν χορτάσει απο μεγάλα λόγια, χρόνος για μετάθεση ευθυνών δεν υπάρχει: «τώρα είναι η ώρα των έργων, η ώρα του συγκεκριμένου».

Ο Μανώλης ΚΟΚΟΣΑΛΗΣ δε δίστασε να πάρει θέση και σε ότι αφορά στο επίμαχο θέμα της μεταφοράς της έδρας του Δήμου που έχει δυσαρεστήσει τους Αρχανιώτες και δεσμεύτηκε ότι θα κάνει ότι είναι θεσμικώς εφικτό για να αποκατασταθεί το αίσθημα αδικίας που νιώθουν. Ξεκαθάρισε ότι οι υπηρεσίες που βρίσκονται στο Δήμο Αρχανών και εξυπηρετούν το δημότη θα παραμείνουν στις Αρχάνες και ότι η περιουσία του Δήμου θα διατηρηθεί στο ακέραιο και θα αξιοποιηθεί.

Έχοντας πλήρη επίγνωση των προβλημάτων του Δήμου, ο Μανώλης ΚΟΚΟΣΑΛΗΣ κάλεσε τους Αρχανιώτες να προσέλθουν στις κάλπες και να ψηφίσυν το συνδυασμό ¨Πολιτών αυτοΔΙΟΙΚΗΣΗ¨ προκειμένου η πόλη τους να έχει φωνή και παρουσία στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο. Σημειώνεται ότι στην περίπτωση αρνητικού αποτελέσματος, στο Δημοτικό Συμβούλιο που θα προκύψει δε θα υπάρχει κανείς Αρχανιώτης!


Κλείνοντας την ομιλία του, ο Μανώλης ΚΟΚΟΣΑΛΗΣ επανέλαβε ότι τόσο ο ίδιος όσο και η ομάδα του είναι έτοιμοι να αναλάβουν την ευθύνη της πραγματικής διοίκησης του Δήμου και ζήτησε απο τους δημότες να τον εμπιστευτούν με την ψήφο τους, γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά από την 1η Γενάρη ξεκινά η πρώτη σελίδα ενός καθαρού βιβλίου «που θα το συγγράψουμε όλοι μαζί» «Την Κυριακή ψηφίζουμε για να δώσουμε αξία στον τόπο μας!»

Το πλήρες κείμενο της ομιλίας έχει ως εξής:


Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου,

Οι πολίτες των Αρχανών ψήφισαν!
Οι πολίτες των Αστερουσίων ψήφισαν!
Οι πολίτες του Νίκου Καζαντζάκη ψήφισαν!

Την περασμένη Κυριακή οι πολίτες του νεοσύστατου Δήμου Αρχανών – Αστερουσίων ψήφισαν προοπτική και ελπίδα. Ψήφισαν νέες ιδέες, νέες αντιλήψεις, νέα πρόσωπα. Ψήφισαν τους ικανούς να διαχειριστούν ένα καλύτερο αύριο, μακριά από το χθες και ό,τι το θυμίζει.

Τους ευχαριστώ όλους.

Σας ευχαριστώ που μου κάνετε την τιμή να σταθώ απόψε απέναντι σας και να σας πω απερίφραστα:

ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΙΕΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ!

ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ.

ΔΙΕΚΔΙΚΩ την ψήφο σας γιατί πιστεύω ότι:

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ,

ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ,

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!

Κάποιοι είπαν ότι διεκδικώ το Δήμο για να ικανοποιήσω την προσωπική μου φιλοδοξία. Τους απαντώ:

Έχετε απόλυτο δίκιο!

Φιλοδοξία μου είναι να προσφέρω στο τόπο που γεννήθηκα.

Φιλοδοξία μου είναι να δω τον τόπο που ζω καλύτερο.

Φιλοδοξία μου είναι κάποια μέρα τα παιδιά μου να καμαρώνουν για ό,τι τους αφήσαμε.

Φιλοδοξία μου είναι να αφήσουμε στα παιδιά μας ένα τόπο καλύτερο απ' αυτόν που εμείς παραλάβαμε.

Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Δεν φιλοδοξώ να χαρακτηριστώ κατ' επάγγελμα Δήμαρχος. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που δένονται με καρέκλες και αξιώματα. Μέχρι ετούτη την ώρα την Αυτοδιοίκηση την υπηρέτησα απ' τη θέση του νομαρχιακού συμβούλου και του Αντινομάρχη για δυο θητείες.

Απόψε δεσμεύομαι ενώπιον σας ότι αν με αξιώσετε με την ψήφο σας, δεν θα διεκδικήσω το Δήμο πάνω από δυο θητείες. 

ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

Για μένα ο Δήμος ΔΕΝ είναι αυτοσκοπός. Είναι το ΜΕΣΟ για να υλοποιήσουμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που λείπουν απ' τον τόπο μας.

Γιατί, φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ στην Ελλάδα του 21ου αιώνα να έχουμε ΝΕΡΟ ΠΑΝΤΟΥ. Νερό για να πίνουμε. Νερό για να ποτίζουμε τα χωράφια μας. Δίδουμε ιδιαίτερη έμφαση στο φράγμα του Χαλαβριανού, στα δίκτυα άρδευσης στην επάρκεια του νερού ύδρευσης

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ στην Ελλάδα του 21ου αιώνα να έχουμε ΔΡΟΜΟΥΣ για να μετακινούμαστε γρήγορα και με ασφάλεια. Ολοκληρώνουμε τον κόμβο Αρχανών και τον δρόμο Κάτω – Πάνω Αρχάνες, καθώς και μια σειρά ενδοδημοτικής και αγροτικής οδοποιίας.

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ να έχουμε ΑΠΟΧΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ. Για αυτό κι εδώ στις Αρχάνες αναβαθμίζουμε το βιολογικό καθαρισμό σε τριτοβάθμια επεξεργασία.

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ να έχουμε ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ.

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ να έχουμε ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ για να μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά μας. Έτσι, δημοπρατούμε το διθέσιο ολοήμερο νηπιαγωγείο Αρχανών. Προχωράμε στην αγορά οικοπέδου για την κατασκευή εξαθέσιου δημοτικού στις Κάτω Αρχάνες και στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις το θεσμό του Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ στην Ελλάδα του 21ου αιώνα να δίνουμε ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. Ενισχύουμε το πολυδύναμο Περιφερειακό ιατρείο. Δίνουμε οριστική λύση στη στέγαση του ΕΑΠ. Ολοκληρώνουμε τις εργασίες στο ΚΗΦΗ που δώρισαν ο Σόλωνας και η Μαίρη Μαλλιαράκη

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ η Ελλάδα του 21ου αιώνα να μπορεί να παράγει. Θέλουμε τα δικά μας προϊόντα. Προϊόντα με Ονομασία Προέλευσης. Απ' τη δική μας γη. Από το δικό μας κόπο.

Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ να θέλουμε τα παιδιά μας να μένουν εδώ. Και όχι να ξενιτεύονται στο εξωτερικό επειδή εδώ απλά “δεν υπάρχουν δουλειές”. Στηρίζουμε τις ντόπιες επιχειρήσεις. Κτυπάμε παρεμπόριο.

Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Κάποιοι έφτασαν στο σημείο να πουν δημόσια πως δεν ξέρω να περιγράψω τις σκέψεις μου με λόγια. Τους απαντώ:

Από λόγια πολλά και μεγάλα χορτάσαμε.

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ

ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΜΙΣΟΛΟΓΑ

ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ

Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Οι καιροί είναι δύσκολοι.

Πεδίο για ανούσιες αντιπαραθέσεις και αδιέξοδους τοπικισμούς ΔΕΝ υπάρχει.

Εκείνο που υπάρχει είναι μια μεγάλη ευκαιρία.

ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ όλοι μαζί για να αντιμετωπίσουμε τον κοινό μας αντίπαλο. Τα προβλήματα το τόπου μας.

Από μας εξαρτάται αν θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία για να φτιάξουμε ένα Δήμο αντάξιο της ιστορίας, του πολιτισμού μας, του πλούτου που έχει η γη μας, των ανθρώπων που ζουν κι εργάζονται εδώ. Ένα Δήμο πρότυπο που δεν θα είναι ένα απλό στίγμα στο χάρτη.

Όποιος σήμερα υποστηρίζει πως οι νέοι Δήμοι είναι αδύναμοι, στερούνται χρημάτων και δυνατοτήτων δεν έχει παρά να κοιτάξει το μικρό θαύμα που έχει γίνει εδώ στις Αρχάνες.

Εσείς, συμπολίτες μου Αρχανιώτες το γνωρίζετε πολύ καλά.

Οι παλαιότεροι από σας θυμάστε πως ήταν το χωριό σας, πριν από μερικά χρόνια. Σκεφτείτε πως είναι σήμερα. Μια μικρή πόλη με υποδομές, μια πόλη με ποιότητα ζωής, μια πόλη με ΑΞΙΑ. Ένα υπαρκτό παράδειγμα για τη δυνατότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να παρεμβαίνει καταλυτικά για να βελτιώνει την ποιότητα της ζωής των πολιτών.

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι πως όταν υπάρχει όραμα. Όταν υπάρχει θέληση. Όταν υπάρχει γνώση. Όταν υπάρχει συνεργασία, όλα είναι εφικτά.

Ο “Καλλικράτης” έφερε μια νέα πραγματικότητα στην περιοχή μας για την οποία εγώ δεν είμαι υπεύθυνος. Δεν είμαι εγώ μέρος του προβλήματος που σας πικραίνει σήμερα. Και δεν το λέω αυτό για να μην πάρω θέση. Αλλά, αντιλαμβάνεστε πως η θέση μου είναι λεπτή. Από τη μια πλευρά είμαι υποψήφιος Δήμαρχος. Από την άλλη, υπάρχει μια δυσάρεστη αλλά υπαρκτή κατάσταση.

Τι θα μπορούσα να κάνω;

Θα μπορούσα ίσως, πολύ εύκολα να υποσχεθώ πως η παρούσα κατάσταση θα αλλάξει. Να προσπαθήσω να εκμεταλλευτώ τη δυσαρέσκεια και την απογοήτευσή σας και να τάξω ανέφικτα, αυτή τη στιγμή, πράγματα. Δεν το έκανα. Όχι μόνο για να μη χαρακτηριστώ ψεύτης, λαϊκιστής και φθηνός καιροσκόπος. Αλλά γιατί έχω μάθει να σέβομαι τους ανθρώπους και να μην υποτιμώ τη νοημοσύνη τους.

Θα μπορούσα επίσης πολύ εύκολα να αποφύγω οποιαδήποτε νύξη στο θέμα. Να το προσπεράσω με γενικόλογες διατυπώσεις.

Επιλέγω το δύσκολο δρόμο της αλήθειας. Και αλήθεια είναι πως ως υποψήφιος Δήμαρχος, ως άνθρωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης είμαι υποχρεωμένος να σεβαστώ και να τηρήσω τη νομιμότητα. Αλίμονο, κι αν ακόμα υπαινισσόμουν ότι δεν θα το κάνω.

Από την άλλη πλευρά, όμως, το ότι βρίσκομαι απόψε εδώ ανάμεσά σας για να τερματίσουμε μαζί την πορεία που ξεκινήσαμε λίγες μέρες νωρίτερα απ' εδώ, λίγα μέτρα πιο πάνω, αποτελεί την ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στην ιστορία αυτού του τόπου. Και όσοι καταλαβαίνουν τη σημασία των συμβολισμών το αντιλαμβάνονται.

Αλλά πέραν των συμβολισμών υπάρχει κι η πράξη.

ΔΕΣΜΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΩ Ό,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΙΚΩΣ ΕΦΙΚΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ.

Για αυτό

Ξεκαθαρίζω ότι οι υπηρεσίες που βρίσκονται στις Αρχάνες και εξυπηρετούν το Δημότη θα παραμείνουν στις Αρχάνες. Ο Καλλικράτης δεν ήρθε για να ταλαιπωρήσει τον πολίτη. Ήρθε για να τον διευκολύνει και να κάνει καλύτερη τη ζωή του.

Η περιουσία του Δήμου Αρχανών θα διατηρηθεί στο ακέραιο και θα αξιοποιηθεί. Προχωράμε στην ολοκλήρωση του Συνεδριακού Κέντρου στο χώρο Δίας, και την ανακαίνιση του παλιού Δημαρχείου

Προχωρούμε τη δημιουργία γραφείου πολεοδομίας στις Αρχάνες. Είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσουμε άμεσα την ολοκλήρωση και επέκταση του σχεδίου πόλης των Αρχανών, ώστε να αντιμετωπίσουμε την οικιστική πίεση.

Δεσμεύομαι ενώπιον σας να κάνω ό,τι περνά απ' το χέρι μου, ώστε να επανέλθει το Αστυνομικό Τμήμα στις Αρχάνες. Δεν νοείται μια πόλη όπως οι Αρχάνες να μένει χωρίς αστυνόμευση. Οι Αρχανιώτες έχουν δικαίωμα να αισθάνονται ασφαλείς. Έκνομες πράξεις και ενέργειες απ' όπου κι αν προέρχονται εναντίον όποιου κι αν στρέφονται, ΔΕ ΝΟΟΥΝΤΑΙ.

Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Δεν διεκδικώ την ψήφο σας, υποσχόμενος λαγούς με πετραχήλια. Έχω πλήρη επίγνωση των δυσκολιών που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Πρέπει όμως κι εσείς να αντιληφθείτε τη κρισιμότητα της συγκυρίας. Πρέπει να προσέλθετε στις κάλπες και να ψηφίσετε προκειμένου η περιοχή σας, οι Αρχάνες, να έχουν την εκπροσώπηση των δικών σας ανθρώπων στο αυριανό Δημοτικό Συμβούλιο. Το τονίζω. ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Ανθρώπων που γνωρίζουν την περιοχή και τα προβλήματα της. Ανθρώπων που συμμετείχαν ενεργά στο “θαύμα των Αρχανών” Ανθρώπων που γνωρίζουν εσάς και τους γνωρίζετε κι εσείς.

Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Πιστεύω όμως πως καμία δυσκολία δεν είναι ανυπέρβλητη αν υπάρχει αλήθεια, αν υπάρχουν ξεκάθαρες κουβέντες, αν υπάρχει διαφάνεια.

Δέσμευσή μου είναι να διοικήσω το Δήμο με απόλυτη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ. Το έχω τονίσει κατ' επανάληψη σε δημόσιες και κατ' ιδίαν τοποθετήσεις μου. Είμαι ένας νέος πολιτικός που διεκδικεί να αναλάβει τη διοίκηση ενός νέου Δήμου. Δεν έχω λόγο να κρύψω τίποτα. Δεν έχω λόγο να χρεωθώ αστοχίες του παρελθόντος. Δεν έχω λόγο να καλύψω κανένα.

Για αυτό απ' την 1η Γενάρη – αν εσείς με αξιώσετε να αναλάβω τη Διοίκηση του Δήμου – θα δώσω στη δημοσιότητα την περιουσιακή μου κατάσταση και θα προχωρήσω σε καταγραφή των οικονομικών του Δήμου.
Για αυτό

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΩΣ

Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Να γνωρίζει ο δημότης αν χρωστά και πόσα χρωστά ΟΧΙ μόνο ο Δήμος, αλλά κι οι επιχειρήσεις που εποπτεύει. Διότι τι σημασία έχει να εμφανίζεται ο Δήμος πλεονασματικός, όταν οι επιχειρήσεις είναι ελλειμματικές. Και το λέω αυτό διότι κάποιοι διατείνονται ότι ο Δήμος τους δεν χρωστά, την ώρα που η δημοτική τους επιχείρηση είναι καταχρεωμένη.

Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΟΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ

Φίλες και φίλοι
αγαπητοί συμπολίτες μου

Από την 1η του Γενάρη ο τόπος μας δεν γυρίζει απλώς σελίδα.

ΤΗΝ 1η ΓΕΝΑΡΗ ΞΕΚΙΝΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΝΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ

ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΤΡΕΦΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ την ΑΞΙΑ των ανθρώπων μας. Την αξία που έχουν η εμπειρία των μεγαλύτερων, η όρεξη, ο ενθουσιασμός, η εντιμότητα, το κέφι που έχουν οι νεότεροι.

ΣΕΒΟΜΑΙ την ΑΞΙΑ των ανθρώπων που με στήριξαν για να είμαι σήμερα εδώ μπροστά σας.  Στηρίζομαι στο ΕΜΕΙΣ και όχι στο ΕΓΩ. Είμαστε μια φρέσκια και ξεκούραστη ομάδα. Μια ομάδα με χαμηλό μέσο όρο ηλικίας. Μια ομάδα από ανθρώπους της αγοράς και της κοινωνίας. Μια ομάδα από καταρτισμένους επιστήμονες με εξειδικευμένες γνώσεις. Μια ομάδα από έμπειρα στελέχη που υπηρέτησαν για χρόνια την Αυτοδιοίκηση. Είμαστε όλοι μας έτοιμοι να δώσουμε λύσεις. Είμαστε έτοιμοι να διοικήσουμε το Δήμο.

Γιατί σκοπεύω ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΩ το Δήμο κι όχι να χαρακτηριστώ Δήμαρχος δυο μηνών.

Τον τόπο τον ξέρω. Τα προβλήματα τα ξέρω. Γνώση για να αντεπεξέλθουμε στα προβλήματα υπάρχει. Όρεξη για δουλειά υπάρχει.

Για αυτό και σας καλώ ΟΛΟΥΣ την επόμενη μέρα των εκλογών να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ, να ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ να ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, μπορούμε να τα καταφέρουμε.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΙ ΑΡΧΑΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΙ ΑΡΧΑΝΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΩΝ αυτοΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ

ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: